JANA PENDAPATAN ANDA BERSAMA HERBA PRIMA MARKETING

Bersama Menggapai Impian Menjadi Jutawan

Sunday, January 10, 2010

Testimoni

PARUT LUKA KEMALANGAN, JERAWAT PUDAR DENGAN DR II

JITRA, 30 Dis (HPM) – Seorang pengedar produk Herba Prima Marketing Norazlia Shahrome kini mampu tersenyum apabila melihat anak gadisnya sudah pulih dari masalah resdong dan jerawat kronik di muka.

Menurut Norazlia bukan sahaja masalah itu, parut kemalangan anakya kesayangannya itu turut pudar walaupun sebelum ini meninggalkan parut yang berbonggol-bonggol.

Katanya setahun yang lalu anaknya Nuriylia Nordin,15, telah menghadapi kemalangan jalan raya dan dia telah mengalami luka di bahagian tangan seperti di siku dan juga bahu, luka yang agak ketara .

“ Dalam masa yang sama, anak saya juga mempunyai penyakit resdung yang agak serius, mukanya sering mempunyai jerawat yang tidak reda-reda.. dia berasa malu apabila bersama rakan- rakannya yang mempunyai kulit yang cantik, tahap keyakinannya juga semakin rendah.

“Cara dia memakai tudung, dia tidak mahu melipatkan tudungnya kerana ingin menyelindungkan jerawat dan parut di tepi pipi Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk anak saya mencuba produk dR-II.

“Alhamdulillah masalah yang dihidapi oleh anak saya dapat diatasi,Dalam masa seminggu mengamalkan sehari sepeket jus dR-II, jerawat di mukanya mengecut, bibirnya merah bak delima merekah bak kata orang dulu-dulu. Saya bersyukur tahap keyakinannya meningkat dari hari ke hari…penampilannya pun makin menyerlah ramai yang menegur akan perubahan tekstur mukanya,” kata beliau.

Bercerita lanjut dan berbalik kepada parut kemalangannya Norazlia berkata beliau dan anaknya terkejut mendapati parut di bahunya hilang sama sekali dan parut di siku makin nipis dan tidak berbonggol-bonggol lagi.

Katanya anakbeliau terus menggunakan dR-II dengan penuh keyakinan kerana percaya rumusan Dr. Rozmey ini memang dapat memulihkan masalah kulit.

“Oleh itu, bagi yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, kedutan, kulit tidak serata, mahupun masalah parut ataupun penyakit kulit yang kronik jangan takut untuk mencuba produk dR-II yang dirumuskan oleh Dr.Rozmey .


BERAT BADAN KEKAL 47 KG, PENDAPATAN NAIK KE LIMA ANGKA

JITRA, 12 Jan (HPM) – Bermula dari menjadi pengguna Jus Mate 5, kini Rosnani Sembok, 31, dari Kuala Terengganu, Terengganu berjaya meraih pendapatan hampir lima angka sebulan.

Rosnani berkata beliau mula menggunakan JM5 pada Jun 2008 kerana mempunyai berat badan sebanyak 60 kilogram.

Katanya selepas enam minggu beliau berjaya menurunkan berat badannya kepada 47 kg.

“Dari situlah saya berjinak-jinak menjadi pengedar, ramai rakan cikgu di sekolah berminat untuk membeli produk HPM daripada saya.

“Sehingga ke hari ini saya berjaya memperolehi pendapatan hampir lima angka setiap bulan dan saya akan terus memperluaskan pernigaan ini sehingga mendapat bonus lima angka,” kata beliau.

Rosnani berkata beliau bersyukur kerana ‘pertemuan’ beliau dengan JM5 banyak membantu mengubah hidup beliau.

Katanya berat badan beliau terus kekal kepada 47 kg walaupun sudah hampir dua tahun beliau berhenti menggunakan jus itu.

“Berat badan saya kekal tetapi pendapatan saya pula bertambah dari hari ke hari,” kata beliau.


GEMUK, JERAWAT HILANG SELEPAS GUNA JM5

JITRA, 9 Jan (HPM) – Hampir setahun dibelenggu masalah jerawat dan berat badan berlebihan, seorang ibu kepada dua orang anak akhirnya berjaya menyelesaikan masalah itu selepas minum Jus Mate 5.

Nor Ashikin Azizan,25, dari Kuala Lumpur berkata tahun lalu beliau langsung tidak datang haid dan tidak tahu apa puncanya.

Katanya berat badan beliau pula naik secara mendadak sehingga mencapai 65 kilogram (kg).

“Muka saya pula ditumbuhi jerawat besar seperti ada air di dalamnya…tengok muka sendiri sangat mengerikan, saya jadi hilang keyakinan diri. Malah nak keluar rumah pun saya malu.

“Sehinggalah pada bulan puasa lalu saya berjumpa dengan upline saya kak Nurul di Kuantan, Pahang dan beliau mencadangkan saya menggunakan JM5,” kata beliau.

Nor Ashikin berkata setelah menggunakan jus itu selama sebulan, berat badan beliau mula turun dan jerawat di muka semakin hilang.

“Bukan itu saja, dalam masa yang sama,haid saya kembali normal dan sehinggalah bulan Disember, berat badan saya turun kepada 56 kg dan disahkan pula mengandung anak ketiga,” tambahnya lagi.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan Nor Ashikin, beliau boleh dihubungi di nombor 012-2426300.

JITRA, 9 Jan (HPM) – Hampir setahun dibelenggu masalah jerawat dan berat badan berlebihan, seorang ibu kepada dua orang anak akhirnya berjaya menyelesaikan masalah itu selepas minum Jus Mate 5.

Nor Ashikin Azizan,25, dari Kuala Lumpur berkata tahun lalu beliau langsung tidak datang haid dan tidak tahu apa puncanya.

Katanya berat badan beliau pula naik secara mendadak sehingga mencapai 65 kilogram (kg).

“Muka saya pula ditumbuhi jerawat besar seperti ada air di dalamnya…tengok muka sendiri sangat mengerikan, saya jadi hilang keyakinan diri. Malah nak keluar rumah pun saya malu.

“Sehinggalah pada bulan puasa lalu saya berjumpa dengan upline saya kak Nurul di Kuantan, Pahang dan beliau mencadangkan saya menggunakan JM5,” kata beliau.

Nor Ashikin berkata setelah menggunakan jus itu selama sebulan, berat badan beliau mula turun dan jerawat di muka semakin hilang.

“Bukan itu saja, dalam masa yang sama,haid saya kembali normal dan sehinggalah bulan Disember, berat badan saya turun kepada 56 kg dan disahkan pula mengandung anak ketiga,” tambahnya lagi.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan Nor Ashikin, beliau boleh dihubungi di nombor 012-2426300.

BERAT BADAN KEKAL WALAUPUN BERHENTI GUNA JM5

JITRA, 6 Jan (HPM) – Biarpun kini hampir lapan bulan beliau berhenti menggunakan Jus mate 5, seorang pelajar jurusan Teknologi Maklumat (IT) di UNISEL masih dapat mengekalkan berat badannya seperti dahulu.

Nurfatihah Kamal Ariffin, 24, dari Taiping, Perak berkata beliau terpaksa berhenti menggunakan JM5 kerana ketidakmampuan beliau disamping menjaga ibu yang mengidap penyakit kronik.

Katanya beliau mula mengambil jus itu pada April lalu dengan berat badannya 102 kilogram (kg).

“Selepas tiga minggu saya berjaya turunkan berat kepada 88 kg namun kerana kesempitan wang ditambah pula dengan keadaan ibu yang sakit, saya terpaksa melupakan hasrat saya untuk terus minum jus itu.

“Tetapi syukurlah sehingga hari ini berat badan saya masih kekal begitu tanpa peningkatan,” katanya yang lebih mesra dengan panggilan Kiki.

Ketika dihubungi beliau berada di Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Star untuk menjaga ibunya yang baru selesai menjalani pembedahan.

Nurfatihah berkata sekiranya keadaan mengizinkan beliau akan mengambil semula jus itu bagi mencapai cita-cita menurunkan berat badan ke tahap ideal.

KEKAL LANGSING DAN AWEK MUDA

JITRA, 5 Jan (HPM) – Umur ibu kepada anak tiga ini hampir mencecah 40 tahun, namun apabila berjalan dengan anak-anak, ramai akan menyangka beliau adalah kakak mereka.

Itulah perubahan dialami oleh Norhasnida Othman, 38, dari Sentul, Kuala Lumpur setelah beliau berjaya menurunkan berat badan dari 60 kilogram (kg) kepada 48 kg.

Norhasnida berkata penurunan sebanyak 18 kg itu hanya dilakukan dalam tempoh 40 hari setelah menghabiskan dua kotak Jus Mate 5.

“JM5 sangat berkesan…saya juga rasa bertenaga malah suami turut memuji perubahan saya.

“Dalam pada itu, ramai yang memuji saya nampak lebih muda dari usia sebenar dan ada yang kata saya ni kakak kepada anak sulung saya yang berusia 15 tahun,” kata beliau.

Menurut Norhasnida selepas mendapat berat badan ideal beliau kini bertindak sebagai pengedar produk HPM pula dan sedang mempelajari internet untuk meningkatkan jualannya.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan Norhasnida, beliau boleh dihubungi di nombor 016-2127680.

MASALAH JANTUNG SEMAKIN STABIL DENGAN DR Q10

JITRA, 4 Jan (HPM) – Seorang pesara tentera yang menghadapi masalah jantung kini boleh hidup lebih selesa selepas menggunakan DR Q 10 iaitu satu lagi produk Herba Prima Marketing yang dicipta khas untuk mereka yang mempunyai masalah berkaitan jantung.

Abu Hassan Mohammad, 66, berkata sejak mengambil jus itu sebulan lalu sinosis beliau semakin kurang.

“Jika tidak tangan saya sering jadi biru disebabkan kurang oksigen, namun apabila minum jus itu tangan saya sudah normal seperti biasa.

“Bukan itu saja, saya kini tidak lagi penat apabila menaiki tangga malah degupan jantung juga saya rasa lebih baik dari sebelumnya,” kata beliau.

Sementara itu, Abu Hassan memberitahu beliau juga pernah menggunakan DR Betes empat bulan lalu dan hasilnya penyakit kencing manisnya sudah dapat dikawal.

Katanya beliau sangat yakin dengan produk yang dihasilkan oleh Datuk Dr Che Rozmey Che Din kerana dapat membantu menyelesaikan beberapa masalah kesihatannya.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan Abu Hassan, beliau boleh dihubungi di nombor 013-9869882.

JM5 ATASI MASALAH PERUT BUNCIT

JITRA, 2 Jan (HPM) — Kecewa dengan pil pelangsing yang hanya memberi kesan ke tandas setiap masa selama setahun, seorang juruteknik kilang akhirnya memilih untuk menggunakan Jus Mate 5 bagi mengubah masalah itu.

Shihabuddin Doii, 35, dari Kulim berkata beliau terpaksa berhenti mengambil pil pelangsing terkenal itu setelah kerap ke tandas sehingga mengganggu kerjanya.

Katanya pada Ogos lalu beliau membeli tiga kotak JM5 dan menjadi ahli HPM.

“Selepas seminggu, saya mengalami perubahan positif , saya rasa bertambah sihat dan cergas melakukan aktiviti harian.

“Di kilang pula kawan-kawan pula mula tegur perut saya semakin kempis, jika tidak perut sayalah yang paling buncit,” kata beliau.

Bapa kepada dua orang anak itu sudah menghabiskan dua kotak JM5 dan berat badannya turun dari 109 kilogram (kg) kepada 95 kg sekarang.

Katanya beliau akan terus menggunakan jus itu sehingga mencapai tahap ideal 70 kg.Bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan Shihabuddin, beliau boleh dihubungi di nombor 012-4633335.


No comments:

Post a Comment